Nytt medlems- og administrasjonssystem rulles ut medio februar
Postet av Stoppen Sportsklubb den 29. Jan 2019
Klubben har i lengre tid vært på jakt etter et medlems- og administrasjonssystem som fanger opp de funksjonene en klubb trenger for å forenkle hverdagen uten excelark og flere forskjellige kommunikasjonskanaler for spillere, trenere, støtteapparat, administrasjon og styret. I tillegg til at vi tilfredsstiller alle krav i GDPR lovgivningen.
Aktivitets appen Laget Mitt introduseres for trenere og lagleder tirsdag 12.02.19.
For spillere og foreldre inneholder appen:
- Min side hvor all kontakt informasjon ligger og kan oppdateres ved behov
- Treningskalender og innkallinger
- Kampkalender og innkallinger (Integrert mot Min Fotball)
- Betalingsløsning for medlemskontingent, aktivitsgebyr og andre innbetalinger
- Ressursfordeling av frivillig arbeid
- Kommunikasjon med trenere og lagledere
- Påmelding til alle arrangement i klubben
For trenere og lagledere inneholder appen i tillegg:
- Oversiktlige laglister og gruppeinndelinger
- Fraværoversikt treninger/kamper
- Enkel registrering av nye og sluttede spillere, trenere og støtteapparat
Foreldre vil motta en mail/sms med info om nedlasting, innlogging og oppdatering av kontaktinformasjon i slutten av uke 7 eller starten på uke 8.
Kommentarer
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Stoppen Sportsklubb
50 000,- til ungdommen - TUSEN TAKK!
17.10.2024
Dette er sommerens fotballskoler
30.04.2024